ODUZIMANJE POLJA
Za igru su potrebni: kreda ili komadić cigle, lopta, kamenčić ili grančica
Nacrta se veliki krug (što pravilniji). To je najlakše učiniti tako da se jednom nogom stane u centar kruga i onda se, ne mičući tu nogu s mjesta, rastegne što više i nacrta krug, ili da jedan igrač primi drugoga za jednu ruku, a on drugom crta, dok ga prijatelj polako vrti u krug – tzv. živi šestar.
Krug se zatim podijeli na onoliko jednakih dijelova ("kriški"), koliko ima igrača. U sredini se nacrta manji koncentrični krug kojem je promjer otprilike veličine stopala najvećeg djeteta. Svatko odabere svoju "krišku" kruga i označi je inicijalima ili nekim svojim simbolom.
Prvi igrač (koji se odabere brojalicom i sl.), započinje igru tako da uzme u ruku neki manji predmet (kamenčić ili grančicu), stane u centar kruga (ne smije prelaziti manju kružnicu), zavrti se oko sebe i nasumice baci predmet iz ruke. Ostali igrači za to vrijeme stoje svatko u svojem polju. Kad se predmet zaustavi, igrač u čije je polje pao, ga treba što brže uzeti i reći - stop.
Ostali igrači za to vrijeme trče što dalje od kruga, a na zvuk stop stanu tamo gdje su se zatekli. Igrač u čije je polje predmet pao, uzima loptu i iz svog polja gađa igrača po izboru. Ako ga pogodi, oduzima mu dio njegovog polja, a ako promaši, igrač kojega se gađalo oduzima dio polja njemu. Prilikom bacanja lopte i oduzimanja dijelova polja, igrač smije stajati isključivo u svojem polju (poljima).
Pobjednik je igrač koji oduzme sva polja drugima ili tko ima najviše osvojenog prostora, ukoliko se igra mora prekinuti prije službenog kraja (na primjer zbog škole, ručka, mraka).